Jumaat, 13 Februari 2015

Pergi Mu Tiada Ganti...

As salam semua..

Baru sempat nak tulis blog petang nie.. Hari nie hari yang begitu sayu... Sedih.. Sebak d dada.. Hanya Dia yang tahu betapa sedihnya hati ini.. Sungguh xpercaya dengan pemergian seorang ulamak yang kita sayangggg..

Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat ( Tok Guru ) siapa sangka.. Ajal maut di tanganNya.. Ya Allah betapa pilu sayu hati ini.. Terasa sangat ya Allah.. Bangga menjadi rakyat Kelantan.. Tok Guru seperti orang kampung biasa.. Yang sangat low profile.. Tidak bermegah2.. Terasa dekat dihati rakyat Kelantan.. Dengan perwatakan beliau yang sangat ramah n mesra..seperti insan biasa..

Tak tahu nak cakap apa.. Hari nie air mata mengalir tanpa henti.. Saya sayang tok guru.. Ulamak yang disegani.. Segala perbuatan beliau Allah dihadapan.. Setiap tindak tanduk berlandaskan pegangan Allah.. 

Innalillah buat Tok Guru.. Alfatihah.. Semoga Tok Guru ditempatkan di kalangan orang2 beriman.. Ya Allah kau ampuni lah segala dosa2nya..

Allahuakhbar..! Allahuakhbar.. !
Allahuakhbar..! 

12 FERUARI 2015 / KHAMIS
9:40 pm
Tok Guru menghembuskan nafas..

Berpuluh ribu yang hadir menziarahi jenazah Tok Guru..

Sabtu, 7 Februari 2015

Alhamdulillah

As Salam n selamat Pagi Semua.. 

Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Syukur pada yang maha Esa..masih lagi dipanjangkan umor untuk menikmati hidup ini.. Betapa indahnya ciptaan Mu Ya Allah.. Jangan lah kau lalaikan kami dengan duniawi.. Semoga kami sentiasa mengingatiMu Ya Allah.. Jadikan kami hamba yang tawadduk..

Alhamdulillah diatas nikmat yang tidak terhitung bnyknya..Ya Allah ampunkan lah kami sekiranya kami tidak bersyukur dengan nikmat Mu Ya Allah..segala puji bagiMu.. 

SubhanaAllah.. Alhamdulillah.. Allahuakhbar.. 

Ampunkan segala dosa2ku Ya Allah..

Jumaat, 6 Februari 2015

FEBRUARY

As Salam n selamat pagi semua..

Salam Jumaah yang Barokah..pejam celik pejam celik hari nie dah 6 feb kan! Alahaiii kejapnya rasa.. Kita dah di bulan February.. Ermmm.. Harap azam kita semua tercapai pada tahun nie yea.. Usaha tangga kejayaan.. Berubah kearah yang lebih baik lagi.. 

Bulan nie jugak bulan istimewa buat CikSue... Sebab apa??? Sebab..... Bulan nie bulan CikSue lah!! Hahahaha.. Paham ke tak??? Apaaa?? Xpaham!! Ermmm.. Buat2 paham je lah yea..hihihihi.. Alhamdulillah.. Masih lagi dipanjangkan umur,masih lagi merasa nikmat Allah.. Masih lagi melaksanakan tugas sebagai khalifah Allah,tugas seorang isteri,ibu kepada anak2 tersayanggg.. Alhamdulillah... Alhamdulillah... Alhamdulillah.. 

Xsempat nak update blog..baNyak testimoni pasal MEAKEY SKINCARE N MEAKEY GLEAM.. Nanti CikSue share naaa.. Hang pa jgn plak xtgk n baca okey!! Hehehe.. Support la ckit blog CikSue nih.. Yang baru2 berjinak dengan dunia blogger nih! Hahaha.. Poyossss sgt kan!! Tunggu CikSue update key! 
See u again!! 

Wsalam... ^___^