Jumaat, 30 Januari 2015

MEAKEY SKINCARE

Haiii uolsss.. Buat apa tue ptg2 mcm nih? Hehehe.. Yang seri rumah cam ciksue la.. Yang lain tu kerja yea.. Jap je.. Dah pukul 3 kan. Jap lg blk lerr.. N jem la plak..huhuhu.. Sabo je lah! Biasa la bandar besau memang xleh lari dr jem..

Petang nie ciksue nk share satu Skincare yang bakal MELETOPPP kau jah!!!.. Local product.. N berasakan bahan semulajadi.no chemical okey!!! No bahan terlarang n merbahaya!!! Selamat untuk semua lapisan.. Yang muda mahu pom yang dah bnyk umo ( tua )hihihi.. 

MEAKEY SKINCARE bukan hanya da tuk luaran..dalaman pom ada gak taw! MEAKEY GLEAM..Collagen uolsss.. Tuk Menganjalkan,mencantikkan,nak jaga badan n mcm2 lg lah.. Satu box ada 25 sachet..




Nie MEAKEY SKINCARE...
Uolss patut cuba okey! Rasai sendiri keberkesanan produk nie!



Nie MEAKEY GLEAM... Tuk dalaman. Sgt elok taw.. 

So.. Sapa yang berminat leh wassap ciksue naaaa 011 3254 7973 
Or 
Follow Ig ciksue ciksue_chomeyyy

Testimoni

As salam semua..

Selamat pagi n salam Jumuaah yang Barokah..

Dah lama xupdate blog yea.. Kesibukkan melanda uolsss.. Xde masa katakan! Kalah PM kiterrrr...hahahaha.. Busy la urus anak2 nie.. Mcm2 ragam ado..huhu.. Sabo je lah kan!!

Pagi nie ciksue nk kongsi testimoni yang MELETOPPP uolsss..





Nie diaaaa.... Caye tak???? Hakak kiter nie pom consume DIANZ VITAMIN gak taw! Suker cgt.. Nampak perubahan Kat muka dia.. Kang hari tu teruk lg..kena toreh.. Tp skrg.. Alhamdulillah.. Dah bertambah baik n elok.. Parut still ada tp dah berkurangan.. 

Haaaa.. Sapa cakap DIANZ VITAMIN nie xsetanding dgn produk yang vogue2 Kat luar sana tuh! Tgk sendiri kesannya.. N yang dah cuba taw la caner kesannya.. Caner dia bekerja tuk nak cantik kan kulit kita uolssss..

Soooo.. Yang berminat follow Ig ciksue...  ( ciksue_chomeyyy ) or wassap terus 011 3254 7973




Khamis, 15 Januari 2015

Banjir Di Kelantan 2014

As salam semua..
Diharap semua dalam keadaan sihat walafiat hendaknya..2014..banjir melanda Kelantan pada tahun ini..agak luar biasa..air diluar jangkaan..

Kalau tak silap ciksue pada 20hb gua musang dikejutkan dengan musibah banjir yang agak teruk skali..air sungguh besar..di negeri2 lain pom sama mengalami banjir..tetapi Kelantan lah negeri yang paling teruk skali..surut di gua musang,kuala krai pula dinaiki naik.semua bangunan sekolah,kedai2,pasar2 kuala krai ditenggelami air..dah jadi mcm pulau.. Ya Allah..beratnya musibah yang Kau berikan..Ya Allah kuatkan lah kami dalam menerima ujian dariMu..Ya Allah...Ya Allah...Ya Allah....kau ampunkan lah dosa kami Ya Allah....tak sanggup melihat kanak2 yang lemas,mati,dan kelaparan..

Ya Alllah..telankan lah air mu..hentikan curahan hujan...berikan lah kami mentari....sesungguhnya padaMu tempat ku meminta dan memohon doa..