Rabu, 29 Julai 2015

Meakey Organic Products

As Salam uolsss

Lama tol CikSue xupdate blog nie kan! Dah bersawang gamaknya.. Ada lagi ke pengikut CikSue nie?hahaha..kau rasa?? Okey! Hari nie nk share pasal produk Meakey lah! Meakey dah keluarkan scrub   Face mask. 

CikSue dah cuba hokey!  Memang best sangat. Pagi nie dah scrub..kulit jadi lembut n halus jaaaa..uolsss kena coba k! 

Natikan update CikSue seterusnya!

Isnin, 23 Mac 2015

Testimoni Meakey Skincare

As Salam semua.. 

Haiiii uolsss.. Buat apa terr? Uolss sihat ke hari nie? Cuaca mendung je hari nie..xbrapa panas kan? Ke umh CikSue Jew?kat tempat uolsss caner lak? Sat lagi nk g ambk Anak skolah lak.. 

Hihihi.. Nape CikSue suka yea.. Nak share pasal MEAKEY SKINCARE  lerrr.. Thorbaikkk uolsss..3hari CikSue guna muka terasa lembut,licin n haluih jaaaa.. CikSue xtipu naaa.. Xberkat nanti! Nie testimoni CikSue sendiri!!! Xdop nyor byr2 key! CikSue bukan nyer retis!!!hahaha.. Barang baik harus lah share kan! Xgtu uolssss..

Keistimewaan MEAKEY SKINCARE

@anti penuaan
@anti pigmentasi
@anti jerawat
@anti Kedut
@buang kulit mati
@glowing
@nenudarkan parut jerawat n baNyak lg..

Uolsss boleh like fb Pages CikSue.. (MEAKEY Skincare) or follow ig CikSue (ciksue_chomeyyy) or wassap CikSue +6019 7309077

Ahad, 1 Mac 2015

MEAKEY SKINCARE

Haiii uolsss.. Dah tido ke? Malam2 nie baru sempat nk update blog.. Tp kan rasanya dah lama xupdate..hihihi.. Almaklum lerr sibuk dengan Anak suami..paham2 aje lah!

Alhamdulillah.. Dah masuk bulan march kan! Kejap Jew masa berlalu..alahaiii..
Pape Pom kita terus bergerak ke depan okey! 
Malam nie CikSue nk share pasal MEAKEY SKINCARE!!!! Uolsss mesti xtaw kan! Produk baru ke? Dari mana? Elok ke? Ok ke? Berkesan ke? Bnyk lah kan! 

Mai cnie CikSue habaq ckit naaa.. Produk nie nk kata baru Pom xjugak..nk kata lama Pom xjugak.. Cbb org2 terdekat or member2 je yang Tahu.. Xde lah promosi meletopp sgt..MEAKEY SKINCARE local produk,Bumiputera gtuuu..selamat n halal.. Xsoh risau yea..

Alhamdulillah.. Mana yg dah guna produk nie rata2 berpuas hati n menunjukkan kesan yang positif.. Wajah bertambah elok n malah makin berseri2 uolssss





TESTIMONI MEAKEY SKINCARE

so..uolss berminat nk cuba produk nie? Leh wassap CikSue terus or leh follow ig CikSue or like my fb page..

IG : ciksue_chomeyyy

Fb page : Meakey Skincare

Wassap ===>+6019 7309077

Jumaat, 13 Februari 2015

Pergi Mu Tiada Ganti...

As salam semua..

Baru sempat nak tulis blog petang nie.. Hari nie hari yang begitu sayu... Sedih.. Sebak d dada.. Hanya Dia yang tahu betapa sedihnya hati ini.. Sungguh xpercaya dengan pemergian seorang ulamak yang kita sayangggg..

Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat ( Tok Guru ) siapa sangka.. Ajal maut di tanganNya.. Ya Allah betapa pilu sayu hati ini.. Terasa sangat ya Allah.. Bangga menjadi rakyat Kelantan.. Tok Guru seperti orang kampung biasa.. Yang sangat low profile.. Tidak bermegah2.. Terasa dekat dihati rakyat Kelantan.. Dengan perwatakan beliau yang sangat ramah n mesra..seperti insan biasa..

Tak tahu nak cakap apa.. Hari nie air mata mengalir tanpa henti.. Saya sayang tok guru.. Ulamak yang disegani.. Segala perbuatan beliau Allah dihadapan.. Setiap tindak tanduk berlandaskan pegangan Allah.. 

Innalillah buat Tok Guru.. Alfatihah.. Semoga Tok Guru ditempatkan di kalangan orang2 beriman.. Ya Allah kau ampuni lah segala dosa2nya..

Allahuakhbar..! Allahuakhbar.. !
Allahuakhbar..! 

12 FERUARI 2015 / KHAMIS
9:40 pm
Tok Guru menghembuskan nafas..

Berpuluh ribu yang hadir menziarahi jenazah Tok Guru..

Sabtu, 7 Februari 2015

Alhamdulillah

As Salam n selamat Pagi Semua.. 

Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Alhamdulillah.. Syukur pada yang maha Esa..masih lagi dipanjangkan umor untuk menikmati hidup ini.. Betapa indahnya ciptaan Mu Ya Allah.. Jangan lah kau lalaikan kami dengan duniawi.. Semoga kami sentiasa mengingatiMu Ya Allah.. Jadikan kami hamba yang tawadduk..

Alhamdulillah diatas nikmat yang tidak terhitung bnyknya..Ya Allah ampunkan lah kami sekiranya kami tidak bersyukur dengan nikmat Mu Ya Allah..segala puji bagiMu.. 

SubhanaAllah.. Alhamdulillah.. Allahuakhbar.. 

Ampunkan segala dosa2ku Ya Allah..

Jumaat, 6 Februari 2015

FEBRUARY

As Salam n selamat pagi semua..

Salam Jumaah yang Barokah..pejam celik pejam celik hari nie dah 6 feb kan! Alahaiii kejapnya rasa.. Kita dah di bulan February.. Ermmm.. Harap azam kita semua tercapai pada tahun nie yea.. Usaha tangga kejayaan.. Berubah kearah yang lebih baik lagi.. 

Bulan nie jugak bulan istimewa buat CikSue... Sebab apa??? Sebab..... Bulan nie bulan CikSue lah!! Hahahaha.. Paham ke tak??? Apaaa?? Xpaham!! Ermmm.. Buat2 paham je lah yea..hihihihi.. Alhamdulillah.. Masih lagi dipanjangkan umur,masih lagi merasa nikmat Allah.. Masih lagi melaksanakan tugas sebagai khalifah Allah,tugas seorang isteri,ibu kepada anak2 tersayanggg.. Alhamdulillah... Alhamdulillah... Alhamdulillah.. 

Xsempat nak update blog..baNyak testimoni pasal MEAKEY SKINCARE N MEAKEY GLEAM.. Nanti CikSue share naaa.. Hang pa jgn plak xtgk n baca okey!! Hehehe.. Support la ckit blog CikSue nih.. Yang baru2 berjinak dengan dunia blogger nih! Hahaha.. Poyossss sgt kan!! Tunggu CikSue update key! 
See u again!! 

Wsalam... ^___^

Jumaat, 30 Januari 2015

MEAKEY SKINCARE

Haiii uolsss.. Buat apa tue ptg2 mcm nih? Hehehe.. Yang seri rumah cam ciksue la.. Yang lain tu kerja yea.. Jap je.. Dah pukul 3 kan. Jap lg blk lerr.. N jem la plak..huhuhu.. Sabo je lah! Biasa la bandar besau memang xleh lari dr jem..

Petang nie ciksue nk share satu Skincare yang bakal MELETOPPP kau jah!!!.. Local product.. N berasakan bahan semulajadi.no chemical okey!!! No bahan terlarang n merbahaya!!! Selamat untuk semua lapisan.. Yang muda mahu pom yang dah bnyk umo ( tua )hihihi.. 

MEAKEY SKINCARE bukan hanya da tuk luaran..dalaman pom ada gak taw! MEAKEY GLEAM..Collagen uolsss.. Tuk Menganjalkan,mencantikkan,nak jaga badan n mcm2 lg lah.. Satu box ada 25 sachet..




Nie MEAKEY SKINCARE...
Uolss patut cuba okey! Rasai sendiri keberkesanan produk nie!



Nie MEAKEY GLEAM... Tuk dalaman. Sgt elok taw.. 

So.. Sapa yang berminat leh wassap ciksue naaaa 011 3254 7973 
Or 
Follow Ig ciksue ciksue_chomeyyy

Testimoni

As salam semua..

Selamat pagi n salam Jumuaah yang Barokah..

Dah lama xupdate blog yea.. Kesibukkan melanda uolsss.. Xde masa katakan! Kalah PM kiterrrr...hahahaha.. Busy la urus anak2 nie.. Mcm2 ragam ado..huhu.. Sabo je lah kan!!

Pagi nie ciksue nk kongsi testimoni yang MELETOPPP uolsss..





Nie diaaaa.... Caye tak???? Hakak kiter nie pom consume DIANZ VITAMIN gak taw! Suker cgt.. Nampak perubahan Kat muka dia.. Kang hari tu teruk lg..kena toreh.. Tp skrg.. Alhamdulillah.. Dah bertambah baik n elok.. Parut still ada tp dah berkurangan.. 

Haaaa.. Sapa cakap DIANZ VITAMIN nie xsetanding dgn produk yang vogue2 Kat luar sana tuh! Tgk sendiri kesannya.. N yang dah cuba taw la caner kesannya.. Caner dia bekerja tuk nak cantik kan kulit kita uolssss..

Soooo.. Yang berminat follow Ig ciksue...  ( ciksue_chomeyyy ) or wassap terus 011 3254 7973




Khamis, 15 Januari 2015

Banjir Di Kelantan 2014

As salam semua..
Diharap semua dalam keadaan sihat walafiat hendaknya..2014..banjir melanda Kelantan pada tahun ini..agak luar biasa..air diluar jangkaan..

Kalau tak silap ciksue pada 20hb gua musang dikejutkan dengan musibah banjir yang agak teruk skali..air sungguh besar..di negeri2 lain pom sama mengalami banjir..tetapi Kelantan lah negeri yang paling teruk skali..surut di gua musang,kuala krai pula dinaiki naik.semua bangunan sekolah,kedai2,pasar2 kuala krai ditenggelami air..dah jadi mcm pulau.. Ya Allah..beratnya musibah yang Kau berikan..Ya Allah kuatkan lah kami dalam menerima ujian dariMu..Ya Allah...Ya Allah...Ya Allah....kau ampunkan lah dosa kami Ya Allah....tak sanggup melihat kanak2 yang lemas,mati,dan kelaparan..

Ya Alllah..telankan lah air mu..hentikan curahan hujan...berikan lah kami mentari....sesungguhnya padaMu tempat ku meminta dan memohon doa..