Sabtu, 25 Oktober 2014

Salam Maal Hijrah 1436H

As salam korang..
Buat apa tue? Dah tido ke? Mesti belum kan? Ciksue tahu mesti korang tgh layan bola,tp rasanya dah abis kot..hehehe 

Sapa yg menang? Syuker la org Johor xgtuu??hehe..pape pom adat permainan,ada yg kalah n ada yang menang..

Hari nie Sabtu 25 Oktober bersamaan 1 Muharram 1436 Hijriah..alhamdulillah. Kita diberi kesempatan untuk terus merasai nikmat Alllah..yang tidak terhitung bnyk nya..

Rabu, 22 Oktober 2014

Deepavali

As salam n selamat pagi semua..^___^
Sume sihat ke? Cuti kan?? Best la korangg!! Hari yg dinanti-nantikan..xgtuu uolsss..hehehe..bkn uolsss jew! Ciksue pom! Hahaha..apa lagi cuci mate laaaa..hehe..jalan2 abiskan duit!

Korang ke mana? Ciksue dk umh la kot,asben keje..errmmmm..eeeiiieee...xsuka! Xsuka!! Org cuti kita kerja kan! Boring jew..pape pom kita enjoyyyy Kat umh je la kan!huhuhu

Sempena Deepavali nie,ciksue bg free postage tuk yg Order dianz vitamin n tamar Cocoa..lepas nie dah xde mcm nie yea! Grab cepat!!! Jangan lepaskan peluang ini yea uolsss 

Tak rugi pom beli dianz Vitamin,kesannya uolsss makin kebabom la n vogue gtuh..xcaye cuba lah! Dah bnyk testimoni yg kita dapat! Rata2 memang berpuas hati sgt.. Yg ada masalah jerawat,jeragat,kulit kusam,berparut,liang pori terbuka,resdung n nk cerah satu badan! In sha Allah dapat mengatasi masalah uolsss.

Berminat???

Wassap ciksue yea 011 3254 7973

Or follow Ig 

Ciksue_chomeyyy

Selasa, 21 Oktober 2014

Testimoni

 As salam semua..

Korang dah blk keje kan? Alhamdulillah...hujan!! Sejuk...n jalan pom mesti jem kan...tambah2 hujan nie..

Petang nie ciksue nak kongsikan satu testimoni cik adik kita yg consume DIANZ VITAMIN...berkesan ke tak?

Jerawat merah2 dan bernanah lagi..setelah amalkan Dianz Vitamin,jerawat semakin surut dan xde lagi merah2 dan bernanah.. 1 minggu dah nampak kesannya..alhamdulillah..dengan izinnya..suker tak??? Ofcozz ler Syuker sgt kan!!! Ciksue xnak cakap bnyk! Yang dah cuba Dianz Vitamin nie mesti korang tahu hasilnya kan!!

Nak cuba Dianz Vitamin..uolsss boleh wassap ciksue yea..


Or follow my Ig

Ciksue_chomeyyy

Khamis, 16 Oktober 2014

Jubah Menyusu

As Salam uolsss..

Mlm nie CikSue nk kongsi jubah menyusu..sesuai sgt bagi ibu2 yang seang mencari bagi memudahkan penyusuan..xperlu dah nk selak2 or angkat2 baju nih..just bukak zip Jew..gtuuu..

Kualiti kain yang sgt selesa dipakai..Meterial kain Jenis Lycra..so xpanas n sedak dipakai n xikot Bentuk badan..cutting Jenis princess..kembang..
CikSue boleh kata..rata2 yang dah beli memang n sgt2 berpuas hati n pasti akan repeat order lagi..CikSue berani potong jari laaaa..hehehe.. Xomong kosong yea..

Sooo..uolsss yang berminat leh follow CikSue 

Instagram : ciksue_chomeyyy
Fb page : prettywannabe.com
Wassap : 011 3254 7973


Dianz Vitamin




Rabu, 15 Oktober 2014

Makan..

As Salam semua..

Uolsss sihat ke? Pagi nih sarapan apa? Hari nie CikSue mengidam nk makan ikan sardin bakaq,terung bakaq cicah budu tempoyakkk!! Huhuhu.. Terliur abisss..dari smlm lg dk pikir..hahaha..xlena tido uolsss..(poyo je kan)

So pagi nie,pe lagi ke kedai ler beli ikan,blk bakaq n makan ler..Alhamdulillah ..CikSue dah kenyang..Bekfessss skali lunch..combo terusss..hahaha..ke ptg la kenyang yea..

Isnin, 13 Oktober 2014

Dianz Vitamin

Jom wassap ciksue 011 3254 7973

Atau boleh ke Ig ciksue : ciksue_chomeyyy

Sambal Hitam Pahang

As salam n selamat pagi sume..dah pukul 10am dah! Hahaha..uolsss sume sihat ke? Ciksue harap sume nyer sihat yea...alhamdulillah..hari nie DIA bg ciksue sihat ckit..syukur sgt..so....uolsss kena jaga kesihatan taw! Dah sakit baru tahu betapa berharganya nikmat sihat tu..mencegah lebih baik daripada merawat yea..hehe

Tgk tajuk tuh!! Mesti korang tahu kan??
#sambal#hitam#pahang..yang nie lau xsilap ciksue yang belah2 kuala lipis kan? Lau yang belah2 Temerloh tuh sambal nyor!!! Kan? Kan?..

Tapi pape pom memang sambal hitam nie sedakkkk cgggttt!!! Feberet ciksue gak nih! Xsoh cakap laaaaa...makan dgn nasik panas2 memang yummmuyyy lerr..bertambah2 bak hang!!!!!hehehe..tp sambal yg ciksue beli nie xmasam just pedas je..pedas tu dah okey,masam tu xrasa..cari belimbing xde...so...ciksue perah asam limau suh rasa masam...hahahaha..kita ejas ikot selera kita..hehehe..

Khamis, 2 Oktober 2014

October

As salam semua.. N selamat pagi semua.. Hari nie dah 2 okt kan! Cepat nyer masa berlalu..dah nk raya haji..qurban..alhamdulillah..masih diberi kesempatan untuk merayai n merasa raya qurban tahun nie.. Syukur...masih dipanjangkan umur untuk merasa segala nikmat Allah...

Uolsss sume blk kampung tak? Tp rata2 cakap tak kan! Cbb cuti raya haji xmcm raya puasa..xcuti lama!!! Bg ciksue kan!! Sepatutnya raya haji lah kena cuti lama..
Raya haji...apa yang istimewa nya?...tanda memperingati ketaatan hambanya kepada Sang Pencipta.... Allahuakhbar........ Begitu kecil nk dibandingkan dgn kita nie..solat pom kdg2 buat kdg2 xbuat kan.. Padahal bkn ambk masa lama pom! 

Ciksue pom bkn lah baik sgt! Tp kita sama2 berubah kearah yang lebih baik! Xsalah kan?? Malah!  Kita pom akan semakin tenang...makin dekat dengan Allah..
Sekian!!! Tazkirah pagi nie...hehehe

Uolsss sume jgn lupa follow ciksue or like fb page ciksue yea! 
Suplement kecantikan..Jom Follow

Instagram : ciksue_chomeyyy

Fb Page : Le Beaute