Ahad, 23 Februari 2014

2014

Assalamualaikum..

Bismillah..pembuka bicara..dah lama mak jemah xhapdate blog nie yea..!!lau umh mesti dah bersawang agak yea..sebelum tu mak jemah nak ucap Selamat Tahun Baru 2014!!!!..
Alaihaiiii..cepat nyer masa berlalu kan..my doter dh Pom bersekolah..mak jemah g anta Pasti jew..Pasti Pom okey ape kau!!bg mak jemah Pasti laa..tp xtaw bg korang mcm mana lak..citarasa masing2 hokey!!!..hehehe..mak jemah harap azam korang sume tahun nie akan tercapai la yea..sama2 kita laksanakan..nie dh masuk Februari..kejap je rasa.pejam celik pejam celik dh nak masuk bulan 3 march dah..
Sekarang rutin hidup mak jemah terisi la ckit,pagi2 kna antor Anak sekolah,pahtu buat kerja umah n bla..bla..bla..sibuk ler ckit,penat uollssss..sape kata suri rumah nie relax je.....huhuhu..no..no..no...okey..sapa yg suri rumah tu taw la mcm mana yea..xde masa nk rilex taw..da je kerja nk buat..penat..letih n sume ada...tp I loikeee uuu..kerja kita bebas,xterikat dgn sesapa taw!!!!(yg bekerja tu sila jeles okey)hahaha..tp mak jemah tabik springggg ler yg mana ibu2 bekerja tu,blk penat2 n smbung buat kerja umah pulak..cayelahhh lah korang memang hebat!!!
Nantikan!!! Mak jah nk kongsi satu skincare yg vagus sgggttt2 taw..bkn yg pakai 3 or 4 hari terus nampak kesan..hati2 lah dalam memilih produk kecantikkan..sayangi muka anda..bia lambat kesannya..but tu laaa yg vagusnya..makna nyer xde bahan bahaya..
Okey sampai cnie saja okey..tggu mak jemah hupdate nanti taw ullooosss..
Salam sayang Sumer...^_____^